PARCUL CU DE TOATE

Cu riscul de parea putin deplasata, vreau sa strig ca nu mai pot! Ori eu sunt un om nebun, ori lumea a luat-o razna.  Merg aproape zilnic la Sala Sporturilor Olimpia, din Ploiesti sa alerg.  Pentru cei care nu stiu „Sala”, asa cum prescurteaza lumea din oras, e un parc, pe care il credeam destul de mare, inainte sa vad parcurile din Bucuresti. Oricum ramane un parc destul de mare luand in considerare cata lume „zburda” pe acolo.  De regula se aglomereaza in week-end, normal, cand vine omu’ cu samanta pe malul lacului sa bage in el, sau sa bea bere la terasa aflata evident tot langa lac.  Incepusem sa ma resemnez in fata unor astfel de obiceiuri vulgare, pana azi, cand  mi s-a umplut paharul.

Cand am ajuns in minunatul loc, am inceput eu frumos sa alerg, cand ce sa vezi la pista de role…mireasa si mirele erau la shooting. Nu venisera singuri, bineinteles, ci isi adusesera in caruta si o mana de nuntasi, care se uitau cum dobitoacele care le-au fost fiica/fiu se trageau in aparat. Nu stiu cat anume a durat respectiva sedinta, caci eu mi-am terminat turele si ei tot acolo ramasesera, in brazi, cu mireasa in copac. In tot acest timp, ca sa nu fie de ajuns, se tot peregrinau miresele prin parc cu camera dupa ele sa se vada la camera ce au facut ele in ziua nuntii. Pe principiul: Ce sa fac eu cand ma marit? Zic sa merg in parc sa ma vada lumea ce frumoasa sunt, ca si asa eu nu ma duc in parc, zic sa ma duc acuma, ca sa nu zic dupa aia ca nu am fost, ca am mai vazut eu la una, ca tot asa a facut…Bine stiti acum e dupa preferinte, caci te poti poza si cu fata spre lac, eu stiu, poate pe bancuta…

Azi a fost Festivalul Berii Timisoreana, sau asa ceva si na! noi cum dam petreceri in parcuri, cine era sa profite de acest lucru: evident „marocanii” nostri. Deci hai cu porumbu fiert, hai cu samanta, hai cu baloanele in cele mai ridicole forme, hai cu tot felul de alte dulcegarii, la care ti-era scarba sa te uiti, barem sa mai si cumperi asa ceva. Poi cum cine sa lipseasca, politia, bineinteles. Operatiunea: Negocierea cu tiganii. A fost teribil de amuzanta o tiganca cu baloanele in mana, care atenta la ce spuneau politistii, dar si sa strige: baloooooooaaneee, baloane avem..se intreba ea singurica: „‘Ce aprobare, cine sa ne dea noua aprobare?”  Ia uite domnle vine asta cu smenu’ sa ne strice noua socoteliile. Poi eu zic asa, sa vina toti romanii disponibili de a face o farsa. In primul rand sa aduca cu ei baloanele alea hidoase, sa vina cu oala plina de porumb furat si sa populam aleile  din parc numai cu tarabe. Atunci sa vedem cui mai vand tiganii, daca si romanii sunt „pe treaba”. 

Dar tiganii nu vin in parc doar sa „comercializeze” pentru puradeii lor, care rup trandafirii din parcuri si ii pun la bicicleta sa arata si aia sucar. Ei nu.. poi vedeti baltoaca asta verde din imagine, ei acolo se scalda ei cand stau pe ganduri, ca cica Telejeanul e prea departe.  Ce mai avem in continuare…Corect! „dragalasii” de copii si desteptii de parinti. S-a umplut Ploiestiul de copiii. Eu am noroc ca nu stau la bloc pe partea cu parcul ca as fi innebunit complet. Nu ma judecati acum, da foarte misto asta cu facutu’ copiilor, foarte tare, dar sa-i faca cine are de gand sa-i si educe si mai ales sa aiba grija de ei. Ce face parintele cand vrea sa scoata copilul la Sala, poi nu-l duce in locul special amenajat pentru creaturile astea mici, caci la romani totul e pe dos si atunci il duce pe pista de role si il duce de il las pe acolo sa „zburde” ca o caprioara, printre biciclete, pintre alti dragalasi mai mari, sau mai mici care se dau cu rolele etc.

Ce am zis cumva pista de role, dar unde scrie? Asadar sa ne aducem cainele, copilul, gagica cu care sa fac poze, mai tarziu mireasa, puradelul sa rupa si el flori, emoistii care sa dea la dusca din sticla cu „suc”, batozele sa bage in ele porumb fiert, ca e mai greu sa-ti fierbi acasa o oala, sa ne imbracam misto ca de disco, de fapt pardon ca de parc si sa vedem pe cine mai agatam.  Pe deasupra, dupa ca ce ca nu ai cum sa te plimbi cu rolele decat in portiunea aia minuscula populata de copiii, un BOU, cu salteaua lui, pe care cere 3 lei da minut, blocheaza ditai aleea, ca BOU!

Dupa toata aceasta relatare, va urez plimbare placuta si va asteptam la noi la „Sala”. 😀

Lasă un răspuns

