MAI CLAR

In postul „Pe aleea copilariei mele”, am pus o poza facuta de mine si tot acolo am specificat ca mi-as dori sa aflu parerea voastra despre fotografie. Nu am primit nimic cum era de asteptat, nu ca nu ar fi vazut-o nimeni, dar asa e romanu’ mai lenes. Cu riscul de a pati la fel, azi vreau sa mai pun o poza cu aceeasi rugaminte de a-i acorda o nota de la 1 la 5.

Cateva ceva despre aceasta poza….e facuta special pentru concursul lansat de Cretzu, caruia ii multumesc ca a ales si poza mea pentru a oferi CD-ul sau „Echilibru”.  Poza poarta titlul piesei „Mai clar”.  Pentru a vedea cine este primul castigator, se da click pe poza.  Fata din poza e vara mea, caruia ii multumesc ca a indurat caldura sinelor.

Chiar daca nu mi se va acorda nici de data asta o nota…:((.. nu am sa ma opresc, ba mai mult mai unele care indura in folderul din Pc, dornice de faima.  Calitatea lor nu vreau sa o dezbat, ci ideea e sa-mi spuneti voi cand sa ma opresc.

One response to “MAI CLAR

Lasă un răspuns

