PA PA LA MARE

Da…m-am intors de la mare si recunosc ca daca nu aveam o companie extraordinara ma intorceam acasa inca din prima zi.  Nu spun ca nu se merita sa te duci la Marea Neagra, sau ca eu am pretentii de alte tari, cand si la noi in tarisoara exista mare.  Nici pe departe.. ma voi mai duce la Marea Neagra in Romania, dar doar pentru trei zile maxim. Atata timp cat eu nu vad decat gunoaie peste gunoaie si statiuni in paragina, eu la mare nu am ce cauta decat poate sa fac baie in marea plina de alge si sa merg pe nisipul plin de mucuri de tigara, resturi de chipsuri, capace de bere, sau alte minunatii aruncate pe acolo.

Initial nu vroiam sa scriu nimic despre vacanta petrecuta la mare, pentru ca nu am avut ce arata. Bine ca mi-am lasat paratul foto acasa, caci de admirat nu era nimic.  Am vazut de dimineata cum Mircea Badea ne arata poze din vacanta lui in Italia si Grecia.  Jos palaria pentru alegerea destinatiilor. Evident nu compar tarile, dar nu pot sa nu fiu cel putin dezamagita ca avem „mare” si nu stim ce sa facem cu ea.  Ma bucur insa de faptul ca am putut admira rasaritul si ca ador sa merg la mare in continuare, chiar daca dupa anul asta mi-am distrus toate amintirile legate de mare de pe vremea cand mergeam cu olita dupa mine.

Poate ca am inceput sa imbatranesc, sau e o chestiune de gust, dar eu cu Connect-R nu mai pot. Ca de altfel nu mai pot cu muzica house difuzata de nenumarate ori.  Imi place sa ascult muzica tare, desigur, dar nu mai pot cu muzica asta zgomot.  Nu mai inteleg de ce acuma in discoteca se pune numai muzica house, de parca lumea ar trebui sa stie sa danseze numai pe acest gen.  E bine ca la mare am avut parte si de o oaza mea „non-houseareala” unde am putut sta chill pe scaun si sa ascult muzica buna.

Apoi foamete, deci bani. Mi-am zis ca imi cumpar si eu un cantar, ma deghizez in bunicuta, e bine ca o parte din accesorii le am, asa ca nu ar fi o problema sa ma asez si eu pe marginea drumului sa se cantareasca lumea.  Iar preturile…data viitoare vin cu apa de acasa!

De altfel nu am zis cand ma mai duc la mare, in ce perioada. Am gasit o poza de cand am fost in Vama, in mai anul asta si m-am gandit ca atunci e mult mai ok. De admirat, nu de baltacit ca stricam frumusetea peisajului si ajungem sa ne sufocam unii pe altii in MARE.  Si ca ziceam de companie placuta, ii multumesc lui Adi ca mi-a suportat mofturile, celorlalti nota 10 🙂

Lasă un răspuns

