AI VREA TU, TIMP!

Ai asteptat vreodata timpul? Ti-ai petrecut ore in sir in fata calculatorului, sau pur si simplu mergand pe strada cu capul in nori, doar ca sa treaca timpul?
Eu simt ca timpul mi-a legat mainile si-mi rade in fata…cred ca de mult astepta o victima ca mine…nerabdatoare. Cateodata se cocoata pe umerii mei si-mi tulbura gandurile, mi le face mai grele, mai insuportabile. Cand vreau sa-l dau jos, se joaca cu parul meu care devine tot mai lung. Apoi cu ochii pe care ii inchide numai noaptea, pentru ca ziua sa ma joc iar cu el.  Cel mai mult vrea sa-l iau in brate si sa ne invartim in hohote de plans si de ras, ca e aici, ca e departe.

De-ar fi totul asa cum am vrea noi, timpul ar fi nebunul pe care nu-l baga nimeni in seama. Am rade de el pe strada imbracat in hainele lui groase si murdare cersind un coltuc de paine. In batjocura i-am intinde un posmag sa bucuram parca tristetea ce ingheata lacrimile unui om fara destin.

E trist cand vrem prea mult si prea curand. E trist ca altii nu traiesc dupa timpul nostru.  Si cand nu mai putem ce am putea face? Tot cu el dormim si ne impacam dupa divort. E al nostru si il acceptam ca atare.

Lasă un răspuns

