NOSFERATU

Cine o fi Nosferatu.. poi pentru cei care asculta rap romanesc nu mai are rost sa dau explicatii. Pentru ceilalti care doar imi citesc blogu si nu par foarte interesati de gen,  Nosferatu e un galatean talentat cu un frumos album, pe care eu il ascult de acum non-stop, numit „Fobia”.  Odata am zis ca as putea asculta numai Kryp si hip-hopul ar insemna doar atat. Dupa ce am dat peste Nosferatu.. am cam aceeasi parere. Imediat cu video-ul „Nimic nu-i nou” l-am cautat pe google sa aflu mai multe despre el. Din pacate pe sss.ro (sunetesubsol.ro) intr-un interviu acordat prin mai, Nosferatu afirma ca nu o sa mai scoata in curand vreun album „pentru ca am un job si alte prioritati. Pentru ca se investeste enorm pentru niste commenturi inutile pe site’uri diferite care nu sunt deloc constructive”. Eu mai astept totusi ceva nou de la Nosferatu, pana atunci ascult „cretineala” (asa cum isi numeste N. albumu) pana nu o sa ma plictisesc si poate aia cu comentarii de prost gust…o sa-si tina gura!

Si tot de pe sunetesubsol.ro, Nosferatu da definitia calitatii unui album: „Concert de lansare?N: Yes, pe 5 Iunie, in Galati, in Club Zodiar. Intrare 10 lei, inclusa o bere si 10 lei cd’ul sau… ideea si mai caterinca, daca vrei poti veni cu stickul la tine si’ti dau albumul si in mp3… daca nu ai 10 lei in ziua aia la tine”.  Ieftin si bun, poate prea bun pentru doar 10 lei.  Pentru cei curiosi sa asculte-vezi clip in „Ce ascult”, sau daca ti-a placut si vrei download pe net, dar lasa si o parere sa apara si commenturi de tipul like.

„Da nu e trip ca cica tu esti optimist                                         

si zambesti la toata lumea

sa nu vada ca esti trist

Sa nu te vada ca te plangi

un fel de autosugestie

cand cu optimismu nu te ajungi”

Nosferatu si iRonic-„Incearca sa incerci”

Lasă un răspuns

