BUCURESTIUL ALB-NEGRU

De mai bine de un an am inceput sa devin o pasionata a fotografiilor. La inceput vazand la altii, apoi am modificat niste poze si am terminat cu „a fotografia”. Cred ca entuziasmul asta al fotografiei a aparut odata ce tatal meu a venit acasa cu un aparat foto Olympia, pacalit fiind de unul care vroia sa scape de el. Atat el cat si altii au dat ceva bani pe un aparat „nemaivazut”, dar desi am ras de el, pentru mine a fost ca o descoperire. Bineinteles ca mai vazusem aparate foto pana atunci, doar ca acesta avea ceva „parfum”. Era mare, multe piese pe care le puteai ajusta si parea interesant sa vad cum ar functiona. A durat ceva timp pana ce entuziasmul asta a revenit, caci intre timp imi luasem un „slim” digital si s-a cam pus praful pe Olympia cu film. Dar asta iarna m-am gandit sa-l scot de la naftalina. Asadar toate imaginile prezentate in „Color DA/Nu” fac parte din categoria pozelor efectuate cu acest aparat de care am inceput sa devin mandra ca cel putin functioneaza.

Am ramas insa la stadiul de amator incepator si spun asta, pentru ca acum o saptamana mi-am dat seama ca sunt si amatori profesionisti cu aparate care acum ceva timp mi-ar fi spus sa nu mai fotografiez niciodata. Asociatia Bucurestiul meu drag, de care am mai amintit, a organizat o frumoasa excursie prin Bucuresti, la care am fost extrem de fericita sa particip, pentru ca astfel am realizat ca probabil vor fi mult mai putine posturi cu si despre „pozne”. Maine, 1 octombrie orasul.ro face o alta invitatie. Bucurestiul alb-negru, cu must si  turta dulce la Cafe Verona, Libraria Carturesti. Totul va incepe insa la metrou, Unirii 1 unde vor fi expuse fotografiile, urmeaza Universitate, iar drumul continua de acolo de unde se simte miros de toamna.

Eu stiu cu certitudine ca nu am de gand sa ratez sa vad expozitia, asa cum „Trecut-au anii” mi-a oferit o alta perspectiva asupra Bucurestiul,  fotografiile alb-negru ar trebui sa ma inspire si mai mult.  Si ca sa va conving invitat va fi Dan Moruzan. Daca nu stiti cine e, va invit sa vedeti frumoasele sale peisaje de pe site, dar mai ales setul de fotografii despre Bucuresti iarna 2009-2010.


Lasă un răspuns

