PRIVESC DE SUS

Am vazut ca acum e moda asta sa aflam noi primii ce s-a pus pe net. Cand vine vorba de hip-hop, sincera sa fiu, lucrul asta incepe sa ma dezguste. Eu ca cititor de stiri rap, sau consumator/fan al geniului nu pot in medie pe zi sa asimilez atatea stiri. Da, as putea sa aleg sa-mi urmaresc favoritii si apoi sa captez cum, ce pot, dar parca foarte multi au uitat semnificatia cuvantului „chill”. Caci despre asta e vorba, sau asa inteleg eu hip-hop-ul pe langa, desigur, teribilismul de la concerte. Si e bine ca vine lumea la concerte si e buna si treaba asta cu PR-ul caci asta voi face si eu, dar parca suntem cu totii angrenati intr-o munca inutila sau mai bine-zis lipsita de semnificatie. Tot materialul unui raper, sa zicem o piesa nou, un videoclip nou, dispare a doua zi dupa ce l-a lansat. Poate ca il va mai asculta fanaticul si intarziatii care lucreaza 12 ore pe zi, dar cam atat.

Un alt punct pe care vreau sa-l ating, asta inainte sa se adune criticile din partea unor raperi care totusi doresc sa fie promovati si nu zic ca nu ar fi rau ca lumea chiar sa traiasca din hip-hop. Pana la urma muzica a devenit o industrie si nu o arta, asa ca fiecare o produce cum vrea si cu ce scop doreste. Un exemplu pe care eu, personal, nu pot sa spun ca il astept sa apara cu ceva nou: Grasu XXL. Despre Grasu stiu putine insa cunosc si eu ca toata lumea care a ascultat macar o singura data in viata lor radioul, ca Azi nu e o piesa de a lui. Si mai stiu ca piesa asta nu-mi place, dar ca Grasu are mai multe featuri cu 10Grei si Roxana de as da orice sa le promovez ca PR.

Privesc de sus e o piesa pe care o ascult de foarte mult timp, caci clasifica hip-hop-ul pe un top al acestei industrii muzicale, foarte sus, asa cum zice si piesa. Mi-e dor de astfel de piese cu iz vechi, dar cu mesaj deloc simplu si de inteles pentru cei care simt genul asta si nu striga decat  „sus pe bar” intr-un club house.

Astept pareri si reminderuri ale unor piese mai vechi. Hip-Hop, pentru cine asculta!

 

One response to “PRIVESC DE SUS

  • viper33m

    Grasu mi se pare ca si-a bagat codita in foarte multe proiecte. Eu zic ca are indeanjuns de multa imaginatie si experienta sa vina cu ceva nou. Momentan imi place ce face, chiar si daca nu e revelator.

Lasă un răspuns

