EXPOZITIA „ANUL 2010”

Luni, 18 octombrie am fost la vernisajul Expozitiei „Anul 2010”, organizata de Scoala de Poetica Fotografica Francisc Mraz-Bucuresti.  Cafe Verona  a fost din nou „infrumusetata”  de  fotografii, de data aceasta locul celor de la Asociatia „Bucurestiul meu drag” a fost luat de discipolii lui Francisc Mraz.

O parte din absolventi, promotia a treia, fac parte din Asociatie, ceea ce a confirmat si prezenta mea la expozitie. Sincera sa fiu, pentru mine a fost ceva nou,  mi-am dat seama ca mai am multe de invatat si nu-ti trebuie doar un exercitiu vizual sa intelegi o anumita imagine.

Fotografiile sunt intr-adevar un suport vizual numai bun pentru promovarea tarii noastre. Majoritatea pozelor surprind momente clasice din viata specific romaneasca, cu tot cu peisajul pe care ni-l asumam si cu care ne mandrim.

Va invit sa vedeti expozitia, o sa descoperiti locuri noi, care cu siguranta au o „poetica” ce se ascunde dincolo de obiectul sau persoanele  surpinse in imagini. Expozitia tine pana pe 31 ocotmbrie, repet, la Cafe Verona/Libraria Carturesti.


Lasă un răspuns

