NEOFICIAL

Eveniment: UPA(Ultimatum pentru Arta)-concurs hip-hop runda 2

Cand: 31 oct. -cand toata lumea inca mai umbla deghizata prin centrul istoric.

Unde: Elephant Pub

Cine: echipa uzr 24/7

Participanti: Neoficial, O.N, Obsesiv, Razzu, Sample & N-Man, Shannon, Swoad, Tache.

Inca o seara in care am dat din cap „pana mi-a ramas ticu”. Am petrecut alaturi de echipa uzr in formula aproape completa si am ascultat piese in premiera. Nu as putea sa fac o comparatie cu prima runda, pentru ca nu am fost, dar pe langa destul de multe piese triste,  am avut parte si de un show pe cinste, cu repari romani, usor crispati, sceptici, care inca vad hip-hop-ul un hobby. Da’ vorba lui Zmili „Perseverenta bai, baiatule!”.  E adevarat ca inca trebuie depus un efort care sa nu se limiteze doar la pasiunea pentru muzica.  Dintre toti concurentii, pe Neoficial, il stiam de ceva timp. Ascultandu-l live mi-am dat seama ca ar trebui sa nu mai inregistreze, pentru ca suna mult mai bine pe scena cu Micul si publicul langa. Nu imi pare  rau ca nu a ajuns in finala, desi a fost unul dintre preferatii mei,  doar ca ma asteptam la mai multa indrazneala, avand o prestatie live suficient de buna.

Daca vreti sa-l vedeti in finala UPA, de pe 14 noiembrie, puteti sa-l votati pe www.uzr.ro, sau daca pur si simplu vreti sa stiti cine e, intrati pe site-ul sau.

One response to “NEOFICIAL

Lasă un răspuns

