ALT OM TALENTAT, ACELASI HIP HOP

Simteam ca e vremea pentru ceva hip hop, iar pentru cei care nu asculta genul asta, as vrea sa va fac cunostinta cu Mef15to (underground music). Inainte de a va spune insistent sa ascultati productiile omului, pentru ca merita pe deplin si pentru ca stie ce face si o face bine,  as vrea sa spun povestioara legata de „intalnirea” mea cu Mef15to.

Ascultam Kryp cu al lui album „Dumnezeu asculta hip hop” si cum ii dadeam replay pe youtube, am observat ca foarte multe dintre piese sunt produse de Mef15to. Asa am gasit canalul lui de youtube, pe care am inceput sa-l „terorizez”, cum facusem cu Kryp. Procesul asta nu s-a terminat nici acum, pentru ca ii ascult piesele repetat si ma surprinde faptul ca nu multa lume a auzit de el (sau cel putin asta e impresia mea).

Nu as sti sa va spun foarte multe despre el, il cunosc prin piesele lui si imi e de ajuns. Isi zice Mefx, dupa cum se mai semneaza in unele clipuri. Are si un site unde puteti sa-i ascultati melodiile si pe care il puteti accesa aici.

In incheiere trebuie sa pun si pentru lenesi un clip, unul ce-mi place indeosebi. Sunt putini cei care inteleg ce ar trebui sa produca muzica. Nu stiu voi, dar dupa mine, Mef15to cam asta face.

 

2 responses to “ALT OM TALENTAT, ACELASI HIP HOP

Lasă un răspuns

