De Craciun

Spuneam in postul precedent ca urasc Craciunul. Nu mi-am schimbat opinia, insa e ceva pozitiv la Craciunul asta ce nu ma lasa a-l defaima complet. Oamenii dragi in care inca mai cred. Sunt oameni noi si vechi aceia care ma surprind de Craciun.  Pe unii nu reusesc sa-i inteleg pe deplin, altii ma incanta pur si simplu prin firea lor. Dintre cei din urma face parte si Oana. Nu stiu din ce motiv prietena si colega mea adora felicitarile. Eu pe de alta parte, cred ca sunt foite colorate de scris pe ele banalitati. Azi am primit una de la ea, incantatoare ce-i drept, cu un om de zapada rusinos, inghetat de frig, cu nasul rosu si fular la gat.  Sta deasupra capului meu si-mi ureaza: „Craciun fericit!”.  Omuletul asta a luat locul unor poze vechi, pe care le tineam acolo sus, pe podium, in semn de omagiu adus unui om care credeam ca poate, ca e altfel, ca e cel care se sustrage din mediocritatea lucrurilor.  El nu a reusit, omuletul meu da, pentru ca omuletul din felicitare nu se va topi niciodata. Va ramane acolo pe perete in decursul anului ce vine, urandu-mi mereu sa fiu fericita. Cum Oana pleaca maine, ma gandeam sa-i fac si eu un cadou „online”,  o fotografie „prelucrata” de mine, ce stiu ca o indrageste. Acum ca sa o transform intr-o felicitare, trebuie sa-i atasez si un text, nu? Poi urarea mea ar suna cam asa:

Dezamagirea nu-i nimic in viata. Sa te suprinda cand cineva nu te va deceptiona vreodata.  Vei fi atunci constienta cat de putini sunt aceia care se cunosc pe sine. E greu sa stii ce vrei si sa fii egoist. Incearca putin din toate, nu ai nimic de pierdut. Invata sa-i cuprinzi strans in brate pe singurii ce merita: parintii tai.  Sanatatea, fericirea si linistea sunt clisee spuse de cei ce nu stiu ce vor de la viata. Eu iti doresc sa nu uiti ce ai construit pentru tine si sa crezi mereu ca exista optiunea de a evada.

Cu drag,

maimutzica

One response to “De Craciun

  • eumiealmeu

    maimuţică, frumos gest din partea ta să apreciezi ceva care chiar te lasă rece. şi mie îmi plac felicitările, să le dau celor dragi şi ştiu că e totuşi o plăcere şi să bucuri, nu doar să le dăruieşti.

Lasă un răspuns

