McHh– “Iad sau Rai”

V-am povestit cu ceva post-uri in urma de un tip. Isi spune McHh. Am vazut azi pe Hip Hop Blog ca a scos album dupa ce a muncit cam un an de zile la el. A scos clipuri si piese cu gramada. E adevarat ca mai are de invatat, ca poate nu e atat de bun, personal nu-l ascult decat atunci cand mai scoate ceva. Cu toate astea si cu toate ca eu nu pea scriu putin, am zis ca Mc-ul asta chiar merita cateva randuri pe un blog vizualizat modest.  Ce e de apreciat la McHh este ca tanar fiind in Romania de azi are un vis si ca munceste al naibii de greu pentru el. Nu abandoneaza dorinta de a face exact ce-i place. Ca nu o sa castige deocamdata nimic din asta, partea a doua. Eu, pentru ca mai cred pe alocuri in oamenii care nu se dau batuti ii spun cu cel mai mare respect: Felicitari!

Si cam asa arata albumu:

Nu cred ca trebuie sa mai zic ca e gratuit. O zic, dar cu parere de rau. Intrati pe Hip Hop Blog. Descarcati albumu, aflati despre cine e vorba, in final.

Tineti aproape oamenii de alaturi!

2 responses to “McHh– “Iad sau Rai”

Lasă un răspuns

