DE VEGHE

Vroiam sa vorbesc in postul asta despre relaxare.  Ma gandeam ca fiecare are nevoie de acea clipa de singuratate in care vrea sa faca orice altceva decat sa fie in preajma oamenilor. La varsta pe care o am, inca ma joc cu aceste momente, nu pentru ca as fi vreo solitara, doar ca le savurez mai des, ba chiar am de unde alege. Sunt totusi sigura ca o data cu anii, voi incerca sa ma ascund cat pot de lume si-mi va fi extrem de greu sa-mi gasesc locul ferit de ochii celorlalti. Am renuntat la ideea cu un singur post despre asta, pentru ca nu toata lumea gaseste relaxarea in singuratate. Sunt altii care adora pufu verde impartasit. Suna foarte, extrem, prea feminin „pufu verde”, dar las cuvantul „iarba” celor care se pricep mai bine sa-l foloseasca. Nu fumez, nu ma droghez. Atipic nu? Trecand peste faptul ca toata lumea in ziua de azi mi-ar spune ca ratez cele mai tari senzatii din viata, spun ca am si eu drogul meu, pe care-l iau zilnic: muzica. Evident ca nu orice fel de muzica…”nu sunt eu tipul”. Unii dintre voi stiti ca mai postez si muzica pe aici, asa ca m-am gandit sa va ofer muzica spre relaxare. Bineinteles ca nu muzica pe care o pune toata lumea pe net, caci ne-am strica distractia.

Ii ascult pe baietii de la „De VeGhe” de ceva timp, dar am fost putin egoista, vroiam sa ma satur mai intai eu de ei, ca sa va spun ca trupa asta e foarte tare! Piesa pe care o puteti asculta mai jos, e inclusa pe albumul „DeSStins„, din 2009. Din trupa fac parte 2 tipi. Gasiti cu siguranta un clip pe youtube cu ei, daca vreti sa-i cunoasteti mai bine. Si daca tot sunt la mine pe blog, trebuie sa spun care e piesa numarul doi preferata de pe album: „Doua nopti” si clasamentul ar putea continua, doar ca vreau sa citesc si parerile voastre, in caz ca veti asculta albumul.
Nu uitati ca eu mai scriu despre hip hop si pe aici. In rest daca „De VeGhe” nu va relaxeaza atunci aplicati voi metodele proprii, dar impartasiti ideea.

Tineti aproape oamenii d’alaturi!

Lasă un răspuns

