Câinele aka enotul meu

Azi, pentru că am de făcut o mie de proiecte inutile, m-am gândit să vă povestesc de animăluţul meu preferat. Lui-vezi privirea blândă din imagine-i se spune enot. Am citit despre el pe descopera.ro şi de atunci imi doresc cu disperare un astfel de patruped. Enotul ar fi o combinaţie dintre un bursuc mascul şi o femelă raton[yes! încă nu sunt şi animale gay]. Prin Românica, enotul meu o arde gangsta în Deltă, asa că cine îl cunoaşte, să-mi dea un semn. Ar fi primul meu animal pentru care aş da bani cu găleata numai să-l am.
În primul rând trebuie să-i schimb numele. Enot sună naşpa, prea greu de reţinut şi ţi se încurcă limba prin gură când îl pronunţi. Am să-i spun Toni. Ei bine Toni al meu e cea mai şmecheră rasă de câine. Prin anii 50 sovieticii îl vânau pentru blana sa. Mi se pare de senzaţie, să vânezi câinii pentru alt scop în afară de a-i castra. Eu o să-l scot pe Toni al meu oriunde m-aş duce în Bucureşti, astfel că o să fugă toţi comunitarii de el, dar mai ales de mine. Nu doar că aş găsi compania ideală, ci am să ating fericirea deplină. Toni mănâncă de toate şi pe toţi, aşa că singura mea grijă ar fi să nu mă pape şi pe mine într-o zi. În rest are privirea asta de îţi vine să-l iei în braţe. Şi pentru că e cam sălbatic el aşa, mă gândeam că nu ar fi rău să-l domesticesc printr-o vizită la salon. O să fie şi cel mai frumos câine plimbat prin poşetuţă. Când o afla de animăluţul meu preferat, Paris Hilton o să vină să captureze şi pentru ea un exemplar.

Aşa-i că vă place de Toni al meu? 😀

Update: Mi-a trimis Iuli o poză cu viitoarea prietenă a lui Toni. Ştiu…e bună 🙂

4 responses to “Câinele aka enotul meu

Lasă un răspuns

